ساک دستی های کاغذی مجموعه ی چاپ ثارالله ..!

این روزها فروشگاه ها به دلیل اینکه پلاستیک برای محیط زیست دردسر ساز شده است به دنبال جایگزین برای پلاستیک، نایلون و امثال این دسته شده اند. که پیشنهاد ما ساک دستی کاغذی از جنس کرافت می باشد. زیرا هم با محیط زیست سازگارتر بوده، در قیمت بهتر بوده ، از این رو مجموعه ما رو به تولید ساک دستی کاغذی آورده است. که هم از زمان تحویل ساک دستی کاسته  شود و هم در قیمت بصرفه تر باشد و همچنین ساک دستی کاغذی در تعداد های کم قابل تحویل باشند ، و هم می توانیم لوگوی شرکت را به صورت طلاکوب روی ساک دستی چاپ کنیم. استفاده این ساک دستی  کاغذی عموما برای فروشگاه های ، هدایای تبلیغاتی شرکت، مزون ها و … می باشند. ساک دستی کاغذی را می توان روشی برای تبلیغ هم نام گزاری کرد که در ادامه توضیحات لازم در مورد چگونه تبلیغ کردن با ساک دستی کاغذی را بیان می کنیم. شما می توانید در صورت نیاز به تعداد بالا  به صورت کاملا اختصاصی سفارش بدهید که حداقل تیراژ در اختصاصی 1000 عدد می باشد.

ساک دستی کاغذی یا پاکت هدیه

ساک دستی تبلیغاتی یا بیلبورد متحرک
این لقبی است ک میتوان به ساک های تبلیغاتی داد که بسیار تبلیغات خوب و مناسب بخصوص برای نمایشگاهها می باشند. این ساک ها در سه نوع پارچه ای کاغذی و نایلون عرضه میشوند. ساک دستی تبلیغاتی نوعی بسته بندی یا در واقع به عنوان هدیه تبلیغاتی در دهه گذشته جایگاه خاصی ویژه ای پیدا کرده است.قابل گفتن است که این کالا می تواند در دست هرفرد به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش قابل توجهی در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.
ساک دستی کاغذی در سایزهای متنوعی تولید میشود که براساس نوع استفاده سایز ان تغییر میکند.

ساک دستی مناسب برای بوتیک ها، ساک دستی مناسب برای عطر فروشی ها، ساک دستی مناسب برای نمایشگاهها، ساک دستی برای لباس عروس، ضمنا جنس ساک دستی هم بسیار مهم میباشد. که بسته به وزن جنسی که داخلش قرار میگیرد متغیر است. ساک دستی کاغذی در ابعاد و گراماژهای مختلفی قابل تولید است که مشتریان بر اساس نیاز خود به ساک دستی کاغذی نوع و گرم ساک دستی را انتخاب می کنند. ساک دستی کاغذی از لحاظ جنس و زیبایی بسیار شکیل تر از ساک دستی سوزنی می باشد ولی به همان اندازه نیز گرانتر است ، ساک دستی کاغذی به دلیل استفاده از چاپ چهاررنگ ، امکان استفاده از سلفون مات و براق ، یووی موضعی و انتخاب بندهای متنوع انتخاب خوبی برای تبلیغات زود بازده می باشد.

 

جهت مشاهده نمونه کارهای ساک دستی آماده و قابل سفارش در تیراژ پایین روی لینک زیر کلیک نمایید.

ساک دستی آماده