ساک دستی سوزنی کاست دار رکابی

ساک دستی سوزنی کاست دار رکابی

ساک دستی سوزنی کاست دار رکابی

ساک دستی سوزنی کاست دار رکابی

ساک دستی سوزنی کاست دار رکابی

تعرفه چاپ ساک دستی پارچه ای و سوزنی 60 گرم

ساک دستی پارچه ای ، سوزنی یا اسپان باند در دو گرماژ 60 و 90 گرم می باشد و تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه نسبت به ساک دستی کاغذی می باشد.

سایز های متنوعی درساک های دستی پارچه ای موجود می باشد که رایج ترین آنها 25*35 و 35 *45 و 40*50 و 35*50 و 60 *45 و … می باشد.

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی سوزنی نیز مانند یک بیلبورد تبلیغاتی مقرون به صرفه عمل می کند.

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی سوزنی در دونوع قابل تولید می باشد.

نوع اول شیوه التراسونیک یا دوخت حرارتی می باشد که از نظر مقاومت و نگهدارنده بودن ساک دستی پارچه ای دوام کمتری نسبت به شیوه ی دوم دارد.

ساک دستی پارچه ای

شیوه ی دوم شیوه ی دوخت می باشد که همان خیاطی است و از نظر دوام بسیار ساک دستی پارچه ای مقاوم تری می باشد ، البته این نوع ساک دستی پارچه ای از لحاظ هزینه گرانتر از ساک دستی پارچه ای تولید شده به شیوه التراسونیک می باشد.

ساک دستی پارچه ای

ضمنا ساک های دستی پارچه ای معولا دو نوع بند دارند به سلیقه مشتری
دسته بندی و دسته موزی

ساک دستی با دسته بندی

ساک دستی با دسته موزی

ساک دستی پارچه ای:
ساک دستی پارچه ای با دوام و عمر طولانی جزو هدایای تبلیغاتی به شمار می آید و در سایز و طرح های متنوع با رنگ های متنوع در اختیار مشتریان گرامی قرار میگیرد. این نوع از ساک دستی پارچه ای قابلیت چاپ دارد و سیستم چاپ این ساک های پارچه ای چاپ سیلک می باشد و تحویل مشتریان میگردد .این نوع از ساک دستی پارچه ای در گرماژ 60 و 90 موجود میباشد و دارای دسته ی موزی یا لوپ میباشد دسته ی این ساک دستی پارچه ای در هنگام ساخت بر روی آن نصب میگردد و به همین سبب معضل نصب دسته توسط مشتریان حذف میگردد . ساک دستی پارچه ای با دسته لوپ محصولی بسیار شیک و شکیل است برای کسانی که دوست دارند راحتی و دوام بیشتر را همراه داشته باشند و دسته های لوپ ( بندی ) در این نوع ساک دستی پارچه ای علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده است  ، استحکام بسیار بالایی به این نوع ساک دستی پارچه ای بخشیده و تحمل وزن بالا را در عین زیبایی به ارمغان آورده است
فرض کنید صاحب یک بیلبورد سیار در سطح شهر هستید، با حرکت بیلبورد شما در شهر عده ی زیادی با برند شما آشنا می شوند. ساک دستی این وظیفه ( بیلبورد متحرک )را برای شما انجام می دهد.
شما با ارائه ی ساک دستی پارچه ای به مشتریان نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط مشتری اهمیت می دهید، ارائه ی محصول شما در ساک خرید پارچه ای نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست. وجه تمایز ساک خرید پارچه ای با نایلون در این است که ساک خرید پارچه ای فرم و ظاهر خود را تا مدت قابل قبولی حفظ می کند، اما نایلون مچاله شده و از شکل می افتد. تفاوت ساک دستی پارچه ای و نایلون مثل تفاوت کت و شلوار اتو کشیده با تی شرت پس از شسته شدن است.

ساک دستی پارچه ای

جنس برزنتی گرانترین نوع ساک دستی است و تولید آن با فاکتورهای بسیاری همراه است.  ساک دستی های غیر بافته دارای قیمت مناسب و کارایی بالایی است . این ساک دستی ها بنا بر اندازه قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم را دارا می باشند. ساک دستی های پارچه ای غیر بافته از تنوع رنگ چشمگیری برخورداند.

سا ک دستی های پارچه ای واتر نیز در کمترین تیراژ 1000 عددی ارائه می شود و در سایز ها و رنگ های دلخواه مشتری است.
ساک پارچه ای واتر و سوزنی آماده نیز موجود می باشد
ساک دستی پارچه ای در چند موارد به قیمت آن افزوده می شود:
1 ساک دستی پارچه ای با دسته رکابی
2 ساک دستی پارچه ای با بغل کاست
3 ساک دستی پارچه ای با ته کاست
4 ساک دستی پارچه ای با بغل کاست و ته کاست
گزینه چهارم از ساک دستی های پارچه ای گران ترین ساک دستی از نوع ساک دستی پارچه ای می باشد به دلیل اینکه این نوع از ساک دستی با سیستم التراسونیک قابل تولید نیست و حتما باید دوخته شود.

تعرفه چاپ ساک دستی سوزنی
http://saralahprint.com/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%b3%d8%a7%da%a9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c/