ساک دستی های آماده به صورت بسته های 50 عددی موجود می باشند

بسته بندی کامل برای مراسم های شما

در ابتدای همین صفحه سایز ها و طرح های مختلف ساک دستی آماده به صورت کد گزاری شده موجود هستند.  میتوانید با فرستادن کد ها به شماره همراه بالای صفحه از موجود بودن ساک دستی آماده خود مطلع  شوید. سپس برای خرید اقدام کنید. ساک دستی های آماده کاغذی اصولا به دو صورت ساک دستی گلاسه و ساک دستی کرافت بدون چاپ آماده هستند.  اگر بدون چاپ ساک دستی ها رو سفارش دهید نهایتا تا چند ساعت ارسال میگردد. اگر چاپ دار باشد باید 2 روز زمان برای چاپ در نظر بگیرد، ( منظور از چاپ دار زدن لوگوی اختصاصی شرکت یا مجموعه مشتری روی ساک دستی آماده می باشد. ساک دستی های طرح دار آماده زمانی برای چاپ نمیخواهند). پیشنهاد مجموعه برای چاپ روی ساک دستی آماده ، طلاکوب و یا چاپ سیلک تک رنگ می باشد. که زمان تحویل را کاهش دهد و کار سریعتر به دست مشتری برسد.

سوال های متداول درباره ساک دستی های آماده کاغذی

حداقل تعداد سفارش برای ساک دستی های آماده چه تعدادی است ؟

حداقل تعداد برای ساک دستی های آماده 50 عدد است. که در جنس های کرافت و گلاسه در رنگ های متفاوت قابل عرضه می باشند.

 بهترین کیفت و ارزان ترین قیمت در ساک دستی های آماده کدام هستند ؟

ارزان ترین ساک دستی آماده، کرافت 130 گرم خام می‌باشد که بستگی به سایز از 1400 تومان شروع می شود.  اما وقتی صحبت از کیفیت می شود صد در صد کیفیت ساک دستی آماده گلاسه با روکش سلفون مات قابل مقایسه با دیگر جنس ها نیست. دوام و مقاومت خیلی بیشتری نسبت به دیگر جنس های ساک دستی آماده دارد.

زمان تحویل ساک دستی آماده چگونه محاسبه می شود ؟

زمان تحویل از بعد از واریز شدن مبلغ توسط مشتری شروع می شود.  اگر ساک دستی را بدون چاپ لگو سفارش دهید نهایتا تا 3 ساعت بعد به دست شما میرسد. ( تهران ساکن باشید ) و اگر با لوگو خودتون بخوایید 2 الی 3 روز زمان برای چاپ گرفته میشود. ( دلیل اصلی شلوغ بودن چاپ مجموعه است)

به چه صورت میتوان روی ساک دستی آماده چاپ زد؟

به دو صورت میتوان روی ساک های دستی آماده چاپ لوگوی مشتری رو انجام داد.

1- به وسیله دستگاه داغی : به اصطلاح به این دستگاه طلاکوب گفته میشود. توسط کلیشه و گرما نوار نازکی روی کار چسبیده میشود ، نوار رنگ های متفاوتی دارد ( طلایی ، نقرهای ، مشکی )

2- به وسیله چاپ سیک اسکرین : در این مدل یک رنگ را میتوان روی ساک دستی چاپ کرد.  رنگ مورد نظره مانعی ندارد متواند هر رنگی باشد .

ساک دستی آماده مجموعه ی چاپ ثارالله

این روزها فروشگاه ها به دلیل اینکه پلاستیک برای محیط زیست دردسر ساز شده است به دنبال جایگزین برای پلاستیک، نایلون و امثال این دسته شده اند. که پیشنهاد ما ساک دستی آماده از جنس کرافت می باشد. زیرا هم با محیط زیست سازگارتر بوده، در قیمت بهتر بوده ، از این رو مجموعه ما رو به تولید ساک دستی آماده آورده است. که هم از زمان تحویل ساک دستی کاسته شود و هم در قیمت بصرفه تر باشد و همچنین ساک دستی آماده در تعداد های کم قابل تحویل باشند ، و هم می توانیم لوگوی شرکت را به صورت طلاکوب روی ساک دستی چاپ کنیم.

استفاده این ساک دستی آماده عموما برای فروشگاه های ، هدایای تبلیغاتی شرکت، مزون ها و … می باشند. ساک دستی آماده را می توان روشی برای تبلیغ هم نام گزاری کرد که در ادامه توضیحات لازم در مورد چگونه تبلیغ کردن با ساک دستی آماده را بیان می کنیم. شما می توانید در صورت نیاز به تعداد بالا به صورت کاملا اختصاصی سفارش بدهید که حداقل تیراژ در اختصاصی 1000 عدد می باشد.

 

ساک دستی تبلیغاتی ( ساک دستی آماده ) از جنس کاغذ

کاغذ چیست؟

بسته به خمیر اصلی، نوع کاغذ متفاوت است ، کاغذ از لایه های رو هم مواد فیبری، طبیعی و مصنوعی با ترکیبات مختلف شیمایی در آن و نوع چوب استفاده شده در رنگ ها و گرماژهای متفاوت تولید می شود.

مجموعه ثارالله از دو نوع کاغذ کرافت و گلاسه برای ساک دستی آماده خود استفاده می کند.

چرا کاغذ کرافت ؟

کاغذ کرافت از دسته کاغذ هایی است که از پیدایش آن زمان زیادی میگذرد و جزء اولین نوع از کاغذ ها می باشد. حال به چ دلیل منسوخ نشده است می توان به کیفیت خوب ، مقاومت بالا نسبت به هزینه تمام شده اشاره کرد. به دلیل بافت خاص خود در صنایع بسته بندی جایگاه ویژه ای دارد که داخل کارتون های بزرگ و یا چند لای رو لایه ای از کرافت می کشند. این کار سبب میشود استقامت بالا برود و کارتون حالت درست تری به خود بگیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همچنین ساخت انواع کاغذ کرافت ، این نوع کاغذ در تولید سایر محصولات چاپی جایگاه خاص خود را دارد ، مانند : منو رستوران ها ، تراکت تبلیغاتی ، ساک دستی ، بسته بندی و … ، ولی این کاغذ بیستر برای ساک دستی آماده و اختصاصی مورد استفاده قرار میگیرد.

کاغذ کرافت دوست دار طبیعت است و آیا برای تولید ساک دستی آماده مناسب است ..!؟

کاغذ کرافت به دلیل زیبایی و ویژگی های خود از محبوبیت بالایی برخوردار است ، اما دلیل اصلی محبوبیت این نوع کاغذ ساختار آن می باشد ، ساختار کاغذ کرافت از مواد بازیافتی کاغذ ها می باشد. که همین امر سبب شده تا دوست داران محیط زیست از این نوع کاغذ پشتیبانی کنند. حال در اینجا میخواهیم چند خواص دیگر کاغذ کرافت را بررسی کنیم:

  • کرافت علاوه رنگ چاپ شده روی خود رنگ زمینه ای دارد یعنی مانند گلاسه سفید نیست، طیف رنگی از قهوه ای کم رنگ تا پررنگ را دارا میباشد.
  • سبک بودن کاغذ کرافت دلیل دیگر این محصول می باشد، علاوه بر مقاومت بالا برای نگه داری کالا وزن پایین تری دارند.
  •  برای تبلیغات مناسب به دلیل اینکه قیمت تمام شده ساک دستی با جنس کرافت پایینتر از گلاسه می باشد.
  • به دلیل بافت زیبای و قدیمی خود حس خوب و نوستالژی به مشتری می دهد.

کاغذ گلاسه و کاربرد آن در تبلیغات و ساخت ساک دستی آماده

در ادامه میخوایم جنس دیگر ساک دستی را معرفی کنیم، ساک دستی گلاسه می باشد. تفاوت های با ساک دستی از جنس کرافت دارد، که مورد بررسی قرار میدهم. اما معایب و مزایا خاص خود را دارا میباشد که به آنها نیز می پردازیم.

این نوع کاغذ جنسی بهتر از کاغذ های تحریر معمولی دارند، در این نوع کاغذ هر دو سمت کاغذ دارای روکش می باشد که باعث شفافیت آن می شود،( گونه ای دیگر از گلاسه دارای روکش و مات هستند ) از نظر چاپ پذیری این کاغذ به مراتب از تحریر بهتر بوده و طرح به طور شفاف نشان می دهد، در گرماژ های مختلف در بازار موجود است که ما از 250 گرم با روکش سلفون برای تولید ساک دستی های آماده خودمان استفاده میکنیم. از کاغذ گلاسه علاوه بر تولید ساک دستی در تبلیغات، در مواردی چون، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور ، چاپ دیجیتال ، استفاده میشود.

هرچه گرماژ جنس گلاسه بیشتر باشد به اصطلاح استخونی می شود ولی باید به این نکته توجه کرد که گرماِ بالا بعضاً شمارا را به دردسر نیاندازد، وقتی گرماِ از 250 گرم به بالا میرود ، نوع ماشین چاپ متفاوت می شود ،‌ احتمال ترکیدگی در قسمت های لبه کار بالا می رود و … که ما با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید ساک دستی به این نتیجه رسیدیم که گلاسه 250 گرم همراه با روکش سلفون بهترین حالت ساک دستی تبلیغاتی را برای مشتری فراهم می آورد.

 

چگونه ساک دستی آماده تبلیغاتی میتواند در تبلیغات یک مجموعه تاثیر موثری بگذارد..!؟

امروزه فروشگاه ها به دنبال راهکار تبلیغاتی متفاوت هستند. و در بسته بندی محصول و یا گونه ای دیگر که مجموعه ما ساک دستی تبلیغاتی را پیشنهاد می کند. با یک مثال ساده می توان اهمیت ساک دستی کاغذی ، یا ساک دستی تبلیغاتی رو متوجه شد ، فرض کنید شما به عنوان خریدار وارد بازار می شوید و از فروشگاه ها شروع به خرید می کنید ابتدا مشکلی پیش روی شما نمی باشد تا اینکه خرید های شما افزایش پیدا میکند و نمی شود با دو دست حمل کرد. حال نیاز به ساک دستی کاغذی دارید. که همه خرید ها را داخل آن بگذارید ، دیگر مهم نیست چه جنسی یا چه مارکی خرید کرده اید.

همه آنها داخل ساک دستی تبلیغاتی با یک برند و یک تبلیغ می رود. حال در ادامه می توان به این موضوع هم اشاره کرد که ساک دستی در دست مشتری می باشد. و شروع به جابجایی در سطح شهر برای رسیدن به محل مورد نظر خود می کند. که ساک دستی شما همانند بیلبورد تبلیغاتی در دست مشتری به گونه پنهان در حال تبلیغ شماست. امروزه به ساک دستی تبلیغاتی بیلبورد متحرک در سطح شهر نیز گفته می شود.

 

چرا ساک دستی آماده تبلیغاتی با جنس گلاسه ؟

این بار جنس گلاسه دلیل انتخاب گلاسه ضخامت بالای آن است قابلیت پذیرش سلفون (مات ، براق) روی کار گلاسه موجب شده که استفاده این نوع جنس بیشتر شود. به دلیل اینکه از مواد اصلی برای ساخت گلاسه استفاده می شود ( مواد اولیه دست اول) همین امر سبب شده که فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی ، دارو خانه ها ، مواد غذایی و … به این جنس از ساک دستی روی بیا آورند. دلیل دیگر عمر این نوع ساک دستی می باشد یعنی مشتری مدت طولانی از آن می تواند استفاده کند که خودت جز تبلیغات فروشگاه و … محصوب می شود.

سایز و رنگ های، ساک دستی آماده ای که در مجموعه ثارالله موجود می باشند عبارت اند از :

ساک دستی در رنگ های مشکی، قرمز ، زرد و سفید موجود می باشد. توجه داشته باشید رنگ های موجود هر سایز کنار عکس ساک دستی می باشد.

بند ساک دستی کاغذی 

چیزی که در ساک دستی آماده بعد از طرح و جنس کاغذ مهم می باشد، بند ساک دستی آماده است.  در اینجا به صورت مختصر اشاره ای به آن میکنیم. بند های ساک دستی آماده اصولا به صورت های ساده، زنبوری، پیچ دار، روبان مانند و … می باشند.  که بسته به نوع استفاده از ساک دستی آماده میتوان بند را تغییر داد، مثال وقتی کار برای کادو دادن باشد از روبان ، یا کار فانتزی باشد از زنبوری یا پیچ دار، در کارهای معمولی و روتین از بند ساک دستی آماده ساده استفاده می شود. که به صورت آماده همه مدل ها در مجموعه ثارالله موجود می باشد.

ساک دستی میتواند به صورت کاملا اختصاصی با طراحی و سایز دلخواه شما تولید شود که برای آشنایی بیشتر اینجا کلیک کنید.

تفاوت ساک دستی آماده مجموعه ثارالله با دیگر همکارها

ابتدا راجع به ساک دستی کرافت مجموعه توضیح مختصر بدهیم.ساک دستی در چند سایز  و چندین رنگ مختلف به صورتی که در وب سایت می‌بینید موجود می‌باشد ، نمونه ساک دستی کرافت خام ( رنگ کرافت ) و رنگ های یک دست (مشکی ، سرخ آبی ، سورمه ای و … ) که به اصطلاح رنگی گفته می‌شود. فقط به این نکته باید توجه کنید که ساک دستی کرافت ها در هر سایز رنگ های خاص خود را دارند و نمیتوان رنگی را که در سایزی موجود در تعداد محدود سفارش داد. تفاوت بعدی که از نظر کیفیت خود کرافت و کفی که برای انتهای ساک دستی استفاده می‌شود ، می‌باشد.این کفی از مقوا 230 گرم الی  200 گرم استفاده می‌شود.

که مقاوت انتهای ساک دستی را بالا می‌برد.همین امر سبب میشود که انتهای ساک دستی ها پاره یا باز نشود ، نکته بعدی در تقاوت ساک دستی ها بند مصرفی است که در بازار چندین مدل وجود دارد برای مجموعه ثارالله از بند های سر فلز  و محکم استفاده میشود که بند بعد از برداشتن ساک دستی از جای خود کنده نشود. جنس بدنه اصلی ساک دستی از کرافت 130 گرم (نرم) بوده همین نرمی کرافت باعث می‌شود در هنگام ساخت  به مشکل بر نخورد یا به اصطلاح کاغذ نشکند.

ساک دستی پارچه ای چیست ؟

جنس این نوع پارچه اسپان باند یا به اصطلاح سوزنی گفته می شود. علت استفاده از این جنس ، مقاومت بالای آن می باشد. به گونه ای که وزن بالایی را تحمل میکند ، در برابر رطوبت و یا مواد روغنی مقاوم است. جهت توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید. البته مجموعه ثارالله ساک دستی پارچه ای هم موجود دارد که همین امر میتواند کمک کننده کسانی باشد که تعداد کمی بسته بندی نیاز دارند و نیازمند بسته بندی و ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی کاغذی می باشند البته در تیراژ پایین ، مفتخر به تامین این نیاز مشتریان عزیز خود هستیم.

 

مراحل تولید ساک دستی چگونه است ؟

اگر بخواهیم مراحل کار ساک دستی را به ترتیب بگوییم. طراحی ساک دستی کاغذی به سلیقه مشتری است ( در حالتی که اختصاصی سفارش بدهید)، بعد از تایید نهایی طراحی و ساخت ماکت طرح برای لیتو گرافی و گرفتن زینک ارسال میگردد. سپس با ماشین های افست که بستگی به سایز ساک دستی کاغذی دارد ماشین مناسب انتخاب میگردد. بعد از چاپ به مرحله سلفون کشی میرسیم(سلفون لایه ی نازکی از پلاستیک است) سلفون کشی در دو حالت مات و براق صورت می گردد. که این نیز باز به سلیقه مشتری و هم فکری و پیشنهاد همکاران ما انجام میگردد. سپس به مرحله تیغ زنی میرسیم. ( دایکات ، لترپرس ) در این مرحله ساک دستی دور بری می شود توسط قالب که در دستگاه لتر پرس بسته می شود. در انتها یه صورت پاکت تحویل مشتری میگردد.

 

متنوع ترین آرشیو ساک دستی آماده

بی شک یکی از متنوع ترین آرشیو های ساک دستی به صورت آماده را می توان در چاپ ثارالله یافت ، چون چاپخانه ما هم در زمینه کاغذی و هم در زمینه پارچه ای فعالیت میکند ، به دلیل اینکه تولید ساک دستی به صورت اختصاصی هزینه ی گزافی دارد. نمیتوان به صورت بسیار زیاد تولید نمود ولی که در چاپ ثارالله ارائه می شود به دلیل فروش بالای این چاپخانه مقرون به صرفه می باشد ، همچنین مفتخریم که برای همه ی بودجه ها محصول موجود داریم ، به فرض برای کسی که هزینه کمتری برای این کار در نظر گرفته میتوانیم جنس کرافت را پیشنهاد کنیم و برای کسی که هزینه بیشتری را برای این کار می پردازد ساک دستی  گلاسه انتخاب بهتری است.

ساک دستی آماده موارد مصرف فراوانی دارد :

اولین مورد مصرف ساک دستی آماده ، موقعی است که شما زمانی برای سفارش یک محصول یا ساک دستی به صورت اختصاصی و سفارشی را ندارید.  مورد مصرف دیگر ساک دستیبه صورت آماده در زمانی است که شما یک همایش دارید و با تعداد کمی میهمان روبرو هستید ، شاید فقط 100 نفر و هیچ شرکتی قبول نمیکند که برای شما ساک دستی تولید کند ، در این مواقع چاره کار شما ساک دستی آماده می باشد .

محصولات و ساک دستی آماده هایی که در این چاپخانه موجود می باشد ، قابل تهیه در تعداد کم و به صورت آماده و فوری می باشد،

ساک دستی آماده در این چاپخانه در چندین سایز موجود می باشد که هر کدام از این ساک دستی ها مناسب یک کاری تعبیه شده اند ، مثلا ساک دستی 17*24*7 مناسب برای کار لوازم آرایشی و بهداشتی ، طلا و جواهر ، ساعت و عینک و … می باشد

ساک دستی 23*32*10 مناسب برای نمایشگاهها و اصطلاحا سایز کاتالوگی می باشد ، ساک دستی در سایز 32*44*12 و 52*36*15 مناسب برای مزون ها و لباس عروس و کاپشن و … می باشند ، محصول ما می‌تواند در وقت شما صرفه جویی کرده و رضایت شما را به ارمغان بیاورد.

ساک دستی به صورت آماده در 2 جنس معمولا ارایه می شود

جنس اول ، جنس گلاسه می باشد ، این جنس مقاومت بیشتری ، نسبت به جنس کرافت دارد.  البته ساک دستی کرافت هم نسبت به ساک دستی گلاسه مزیتش  رقابتی از لحاظ قیمت دارد. که هزینه کمتری باید برای ساک دستی  کرافت پرداخت شود. البته ساک دستی  گلاسه از لحاظ مقاومت نیز از کرافت بالاتر بوده و همچنین زیبایی بیشتری دارد. با دارا بودن روکش سلفون از لحاظ رطوبت نیز مناسب تر هست به طور مثال شما میتوانید با دستمال نم دار ساک دستی  گلاسه رو تمیز کنین و این امر برای جنس کرافت میسر نیست.

 

ساک دستی را به چه صورت و در چه تیراژی می توانید تهیه کنید ؟

در بروشور زیر می توانید اطلاعات مربوط به ساک دستی آماده پارچه ای و کاغذی را دریافت نموده و اطلاعات خوبی درباره این محصولات در تیراژ پایین دریافت نمایید.  از لحاظ قیمت خیلی به صرفه نیست ولی وقتی شما زمان کمی دارید. و یا تعداد کمی ساک دستی نیاز دارید راهی جز انتخاب سایزهای ساک دستی آماده ندارید. چاپ ثارالله  را میتوان گفت یکی از متنوع ترین مجموعه های ساک دستی موجود در اینترنت می باشد. ضمنا امکان ارسال در سایزهای مختلف به شهرستان نیز وجود دارد.  هم چنین شما می توانید چنانچه قیمت گلاسه برایتان گران بود میتوانید از مجموعه ی کرافت هایمان ، برای خود یک محصول انتخاب نمایید.  زیرا قیمت  کرافت به مراتب پایین تر از ساک دستی گلاسه می باشد.

 

طرح دار و بدون طرح :

هم چنین در چاپ ثارالله ساک دستی به صورت ساده و بدون چاپ در رنگ های متنوع و هم چنین  به صورت چاپ و طرح دار موجود می باشد. این تنوع مجموعه ما را به کامل ترین مجموعه تولید ساک دستی  تبدیل کرده است. ساک دستی ها در کشورهای مختلف از تنوع بالایی برخوردار می باشند ، بسته به سلایق ، علایق و سنت ها ی کشورهای مختلف انواع و خلاقیت در ساک دستی ها متفاوت می باشد.

در کشور ما محصول بسته بندی بیشتر در قالب سنتی فروش دارد با توجه به سنت ها و آداب و رسوم کشور ، ساک دستی که در چاپ ثارالله اراده می شود در مدل های ساک دستی اداری ، ساک دستی سنتی ، ساک دستی قلبی (valentine) ، ساک دستی رسمی ، ساک دستی ساده و مدل متنوع پارچه ای می باشد .

نمونه طلاکوب روی ساک دستی سفید :

 

نمونه نقره کوب روی ساک دستی مشکی :

 

جنس ساک دستی کاغذی آماده چاپ ثارالله :

جنس ساک دستی کاغذی چاپ ثارالله و نمونه های تولیدی این چاپخانه معمولا  در سه مدل تولید شده است. که به شرح آن می پردازیم ، این چهار جنس ساک دستی به شرح زیر می باشند :

ساک دستی کرافت خام که کاغذ آن از نوع کاغذ کرافت 127 گرم بوده و فاقد پوشش می باشد. این مدل مقاومت نگهداری تا دو کیلوگرم جنس را دارا می باشد.

ساک دستی گلاسه ، این نوع از ساک دستی کاغذی ها از نوع کاغذ گلاسه می باشد و همچنین از روکش سلفون برخوردار است. که این ساک دستی کاغذی ها را تبدیل به یک جنس بسیار شیک و مورد پسند کرده است.

کرافت طرح دار ، که این نوع از پاکت آماده در واقع کاغذ کرافت دویست گرم می باشد. که بسیار مقاوم بوده و تحمل وزن تا 5 کیلو را دارا می باشد.

و در اخر میتوان به ساک دستی پارچه ای اشاره کرد. که میتوانید از صفحه ساک دستی پارچه ای خودمان توضیحات کامل تری  رو از  این محصول داشته باشید. 

مشاهده نمونه جعبه های آماده به لینک زیر مراجعه فرمایید: