جعبه ماسک آماده:

با توجه به سیوع ویروس کرونا مجموعه ثارالله در صدد این است که بتوند در تولید جعبه آماده ماسک کمک شایانی به تولید کننده های ماسک و مردم این سرزمین بکند.کار در چاپخانه بسیار تمیز و استریل شده انجام میگیرد و از مقوای ایندربرد (که مواد تشکیل دهنده مقوا از سلولز است ) برای تولید جعبه ماسک های آماده استفاده می‌شود. این مقوا بهداشتی بوده و با برخورد مستقیم ماسک با داخل جعبه مشکلی ایجاد نمی‌شود.جعبه ماسک ها معمولاً در بسته های پنجاه عددی و در ابعاد بیست و یک در ده و ارتفاع یازده و نیم سانتیمتر بوده که نسبت به نوع ماسک این سایز ها متغییر هستند.(سایز جعبه : 21*10*11.5 ارتفاع ). معمولا جعبه آماده ماسک ها را می‌توان با روکش سلفون و یا بدون روکش سلفون ارائه کرد.داشتن سلفون روی جعبه ماسک های آماده سبب می‌شود که بتوان ان را ضد عفونی کرد بدون اینکه مشکلی در طرح و یا جنس کاغذ بوجود بیاید.و همچنین مقاومت جعبه ماسک آماده در برابر پاره شدن و از بین رفتن بالاتر می‌رود. به طور معمول جعبه ماسک آماده را به صورت ته قفل تهیه میکنند این عمر سبب میشود که برای باز شدن حتما از یه سمت جعبه اقدام نمایند و خطر آلوده شدن ماسک های داخل جعبه را کاهش می‌دهد.در چاپ ثارالله قیمت مناسب ما دلیل بر افت کیفیت ما و یا ضعیف تر کردن جنس نیست بلکه ما در تیراژ بالا تولیید کرده و به صورت تعداد پایین به قیمت عمده عرضه میکنیم. و همین عمر سبب میشود که با قیمت مناسب تری نسبت به همکارها در بازار جعبه ماسک به دست تولیدد کننده برسد.لازم به ذکر است بگوییم جعبه ماسک به صورت آماده موجود می‌باشد و شما زمان نیاز ندارین و با سفارش دادن به مجموعه برای شما ارسال می‌گردد.

ابعاد جعبه ماسک :

ابعاد جعبه ماسک آماده موجود در مجموعه ثارالله ( سایز 19.5*9.5*8.5) و ( سایز 21*11.5*10) می‌باشد. که به دو صورت آماده و سفارشی (برای چاپ لوگوی خودتان) قابل عرضه می‌باشند. و در حالت سفارشی شما هر سایز و طرحی که دلخواه شما است میتواند بر روی جعبه ماسک آماده چاپ شود.

طرح جعبه ماسک:

مجموعه ثارالله توانسته طرح های مختلفی را برای جعبه ماسک ارائه دهد. اما دو طرح به صورت عمومی در مجموعه به طور معمول موجود می‌باشد. و نیاز به صبر کردن برای آماده شدن نیست. مشتریان اگر از طرح های مجموعه برای کار خود استفاده نکردند می‌توانند طرح خود را به صورت اختصاصی در تیراژ بالا مثلا 5000 الی 10000 تایی به مجموعه ارائه دهند و در طول نهایت یک هفته تحویل بگیرند.

مقوای مصرفی در جعبه ماسک :

مقوای مصرف شده در جعبه ماسک آماده ایندر برد می‌باشد به این دلیل که مقوا از لحاظ ضخامت خشک‌تر بوده و دوام بیشتری دارد،دومین و شاید مهمترین دلیل که مقوای اینرد برد برای برای تولید جعبه ماسک آماده انتخاب میکنیم بهداشتی بودن این مقوا بوده زیرا مواد تشکیل دهنده این مقوا سلولز بوده و کاملا بهداشتی است.نوع دوم مقوای پشت طوسی میباشد که اگر کسی از این نوع مقوا استفاده کند باید ماسک های خود را داخل پلاستیک قرار دهد ولی باز هم این امر دلیل بر استفاده از مقوای پشت طوسی نمی شود.

ابعاد یک ماسک بهداشتی :

ابعاد ماسک های یکبار مصرف پزشکی به صورت معمول در عرض  9 الی 10 و طول 16 الی 18 می‌باشد.ابعاد ماسک های متعدد هستند.برای بزرگسالان 9 الی 17.5 . برای کودکان 8 در 12 می‌باشد. با توجه به ابعاد میانگین و تقریبی ماسک های مجموعه ثارالله توانسته دو مدل جعبه ماسک آماده طراحی کند که هر سایز استانداردی داخل جعبه ماسک آماده جا بگیرد. و میتوان جعبه ها را در تعداد پایین مثلا 450 عدد نیز سفارش داد. طرح های آماده در ابتدای صفحه موجود می‌باشند.