پیام چاپ ثارالله

ابتدا با تشکر از حسن انتخاب شما ، تیم مدیریتی چاپ ثارالله در متن و در لیست قیمت ساک دستی پارچه ای زیر تلاش کرده تا با دلایل منطقی شما را مجاب به خرید ساک دستی پار چه ای که بسیار حامی محیط زیست می باشد کند ، با امید این که متن زیر مفید واقع شود.

از آن جایی که هزینه و زمان تولید ساک های دستی تبلیغاتی کاغذی همیشه یکی از معضلات مشتریان محترم بوده ، به همین خاطرقیمت مقرون به صرفه توام با کیفیت مناسب یک محصول یکی از اصلی ترین الویت های انتخاب یک گروه تولیدی می باشد ، در این بازار که دائم در حال رشد بوده و هر روز بازار کسب و کار اینترنتی داغ تر می شود احترام به اعتماد مشتریان یکی از وظایف تولیدکنندگان و یکی از اصول برای بقای آنها می باشد ، لذا چاپ ثارالله کیفیت را یک امتیاز نمی داند بلکه وظیفه خود در مقابل اعتماد شما مشتریان گرامی می داند و خود را متعهد به تهیه و تولید یک محصول  ( ساک دستی پارچه ای ) می داند. با توجه به پیشرفت دنیای امروز به خصوص در حوزه فعالیت های اینترنتی ، مجموعه ثارالله تلاش را بر این اساس گزاشته تا شما لازم نباشد وقت خود را صرف مراجعه حضوری کنید و به صورت اینترنتی بتوانید سفارش خود را ثبت ، نمونه آن را مشاهده و تایید ، واریز را انجام و کار را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید ، اهمیت بالای حمل کالاها امروزه از اهداف بسیار مهم مدیران سازمان ها می باشد ، به طوری که شرکت ها برای حمل کالای خود و بسته بندی آن با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند ، برای مثال ساک دستی پارچه ای یکی از فرصت های نشان دادن برند خود برای عموم مردم در سرتاسر کشور می باشد و نقش عمده ای در برند سازی شرکت ها ایفا می کند.

 

اهمیت حفاظت از محیط زیست و استفاده از ساک دستی پار چه ای

اهمیت حفاظت از محیط پیرامون و اقدامات انجام شده توسط نیروهای مذکور در اکثر کشورهای جهان بر کاهش آلاینده های زیست محیطی همچون پلاستیک پلیمری ، ما را بر آن داشت كه دراین مسیر قدمی برداریم ، براساس تحقیقات انجام شده تنها در ایران سالانه بیش از 3 میلیون تن پلاستیک تولید میشود ، بیشتر این پلاستیک ها با دوام هستند و صدها سال طول میکشد تا به خودی خود تجزیه و نابود شوند ، كیسه های پلاستیكی( نایلون) یكی از این موارد است كه مصرف بالایی در كشور ما دارد ، در این راستا محققان ساك دستی های پارچه ای طراحی کردند که بزرگترین امتیازش سازگاری با محیط زیست است و این ساک دستی ها با استفاده از الیاف بافته نشده تهیه میشوند كه جنس آن از پروپیلن( نان واون) و كاملا ضد آب است ، اگر شركتها و همه صاحبان مشاغل گوناگون، به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی ، از ساک دستی های سوزنی در نمایشگاهها ،سمینارها و موارد مصرفی خود استفاده كنند، تاثیر مثبت آن را در حفظ محیط زیست ایران عزیزمان مشاهده می كنیم ، با استفاده صحیح از آنچه متخصصین آن را توصیه می كنند، حتی دیگر نیازی به قطع انبوهی از درختان برای تولید ساكهای كاغذی و مقوایی نیست ، استفاده از ساك دستی های سوزنی به نوعی حمایت از محیط زیست نیز به شمار می آید.

 

امتیاز این ساک دستی پارچه ای نسبت به سایر کیسه ها:

 

46 درصد کمتر از کیسه های پلاستیکی ترکیبات نفتی دارند.

استفاده نکردن از ماده پ.پ که در انواع تولیدات پلاستیکی وجود دارد و مانع تجزیه شدن این مواد در محیط زیست میشود.

درفرآیند تولید 4 برابر انرژی و 6 برابر آب کمتر مصرف میشود.

در صورت دور انداختن 240 روز یا کمتر در معرض تابش خورشید باشد ازبین میروند.

 

یک هدیه تبلیغاتی مناسب :

ساک دستی پارچه ای با دوام بالا و بازگشت پذیر به طبیعت از جمله هدایای تبلیغاتی می باشد و در ابعاد متنوع با رنگ های متنوع در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد ، این نوع از ساک دستی پارچه ای قابلیت چاپ سیلک را دارا می باشد که این چاپ میتواند در رنگ های مختلف انجام گیرد ، این نوع ساک دستی در دو گراماژ 60 گرم و 90 گرم موجود می باشد و دارای دو نوع دسته پانچ و دسته زنبیلی است . دسته ی این ساک دستی پارچه ای در هنگام ساخت بر روی ساک دستی پارچه ای نصب می گردد و به این دلیل دیگر زحمتی برای نصب به دوش مشتری نمی باشد. ساک دستی پارچه ای با دسته بندی محصولی زیبا می باشد که علاوه بر دوام بالا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد ، ساک دستی پارچه ای با دسته پانچ از مقاومت کمتری برخوردار ولی از لحاظ زیبایی رقابت تنگاتنگی با ساک دستی پارچه ای با دسته بندی دارد.

 

چاپ-ساک-پارچه-ای

 

چرا نام ساک دستی پارچه ای را بیلبورد تبلیغاتی نامیدیم ؟

تصور کنید در سطح شهر بیلبورد های متععدی را اجاره و روی آنها تبلیغات محصول یا خدمات خود را انجام داده اید ، و در سطح شهر و کشور شهروندان زیادی با برند شما آشنا و نام شما را به خاطر می سپارند ، ساک دستی پارچه ای این نقش و وظیفه را به عهده دارد ، شما با دادن ساک دستی پارچه ای به ارباب رجوع خود ثابت میکنید که برای خود او و خریدش ارزش بالایی قائل می باشید ، تفاوت های زیادی میتوان بین ساک دستی پارچه ای و نایلکس در نظر گرفت از جمله دوام بسیار بالای ساک دستی پارچه ای ، بازگشت پذیر بودن به به طبیعت ، زیبایی و ….

 

انواع ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای در دونوع معمولا قابل دسترس می باشد ، جنس اول ساک دستی پارچه ای برزنتی و جنس دوم ساک دستی پارچه ای غیر بافته .

جنس ساک دستی پارچه ای برزنتی از از گرانترین نوع ساک دستی ها می باشد اما دوام و تحمل وزن آن این قیمت گران را در چشم مشتری می پوشاند ، ساک دستی های غیر بافته هم تحمل وزن قابل قبولی دارند و حتی ساک دستی پارچه ای 90 گرم تحمل 25 کیلوگرم وزن را دارا می باشد و همچنین

دارای تنوع رنگ بسیار خوبی می باشد ، ساک دستی سوزنی به صورت آماده در انبارهای چاپ ثارالله موجود می باشد ، شما می توانید با استعلام موجودی از کارشناسان چاپ ثارالله آن ها را سفارش دهید ، ضمنا در صورت سفارش از موجودی رنگ هایی که داخل انبار موجود می باشد ساک دستی پارچه ای

خود را سریعا تحویل بگیرید ، در غیر این صورت یک هفته تا 10 روز کاری زمان تحویل ساک دستی پارچه ای می باشد ، ساک دستی پارچه ای در حداقل تیراژ 1000 عدد می باشد و درصورت سفارش 500 عدد 10% به هزینه ساک دستی پارچه ای افزوده می شود.

ماهیت تولید ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل و نقل کالایی است که شما مشتری گرامی خریداری فرمودید ، از دیگر مزیت های ساک دستی پارچه ای میتوان به جز این که زیبایی خاصی دارد به جنبه تبلیغاتی آن نیر نگاه کرد ، هم چنین همان طور که بارها و بارها گفته شد شیوه چاپ ساک

دستی پارچه ای ، چاپ سیلک اسکرین می باشد ، برای جا دادن مقدار بیشتری از اجناس می توانید از ساک دستی پارچه ای ته پاکت استفاده می شود.

 

ساک دستی پارچه ای چه کاربردی دارد ؟

جایگزینی سربلند برای ساک دستی کاغذی ، البته ساک دستی کاغذی در مواریدی که زیبایی مهم تر  از قیمت و ماندگاری می باشد بهترین گزینه پیش رو ساک دستی کاغذی می باشد ، اما وقتی برای یک شرکت که نمایشگاه شرکت کرده و به دنبال جنسی تقریبا ارزان وشیک می باشد تا محصولات و تبلیغات خود در نمایشگاه را داخل آن قرار دهد ، بهترین گزینه پیش روی شرکت ساک دستی پارچه ای می باشد.

 

چاپ-ساک-پارچه-ای-ثارالله

 

تفاوت و مزیت های ساک دستی پارچه ای نسبت به نایلون :

ملاک اصلی مشتریان برای استفاده از نایلکس یا کیسه پلاستیک به جای ساک دستی پارچه ای قیمت پایین نایلون می باشد ، نایلون از لحاظ طول عمر ، عمری برابر با یک دهم ساک دستی پارچه ای را داراست و اختلاف قیمت این دو با احتساب ماندگاری امری منطقی است . ساک دستی پارچه ای از لحاظ تحمل وزن نیز بسیار بهتر و با دوام تر از نایلون می باشد و وزنی حدود 25 کیلوگرم را تحمل می کند . این گونه پارچه ها غیر بافتی  ( یعنی نیازی به صنعت نساجی برای بافتن پارچه ندارند ) مثل دیگر پارچه های غیر پارچه ای ساخته میشوند ، و به عنوان ساک دستی پارچه ای سوزنی معروف هستند. برای توضیح بهتر بخواهیم بگوییم اگر پارچه ها بر اثر تار و پود و نخ و سوزن به هم متصل میگردند، این مدل پارچه به صورت فیبر یه طور مستقیم از طریق روش فیزیکی پیوندبین هم ایجاد پارچه میکنند، در ساختار تفاوتی با پارچه های که در صنعت نساجی موجود هستند را دارا می باشند.

ساک دستی پارچه ای سوزنی ( اسپان باند) از نظر اقتصادی نیز برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه میباشد ، و میتوان در شغل ها و کارهای متفاوت از آنها استفاده کرد، به طور مثال : اگر وسیله یا چیزی که مقداری گرما دارد را در نایلون قرار دهیم شروع به عرق کردن یا باعث پاره شدن نایلون می شود، این در حالتی هست که سا دستی پارچه ای سوزنی در مقابل گرما نسبت به نایلون های پلاستیکی مقاوم تر بوده و همچنین به دلیل بافت دار بودن گرما بخار را از خود عبور میدهد و عرق نمیکند. پس ساک دستی سوزنی را میتوان در عناوین شغلی مختلفی مورد استفاده قرار داد. یکی از این کار هایی که میتوان با ساک دستی پارچه ای سوزنی کرد ، هدیه تبلیغاتی شرکت را میتوان با آن تحویل داد. یا کاتالوگ و چیز هایی که به صورت تبلیغات به دست مشتری از طرف شرکت تحویل داده میشود.

 

مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای

  • حمل و نقل راحت کالا و خدمات

  • دوام بالا نسبت به نایلون ونایلکس

  • تحمل وزن بالا در حدود 25 کیلوگرم

  • چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی پارچه ای دوام بسیار زیادی دارد

  • جادار بودن ساک دستی پارچه ای

  • قابلیت چاپ قشای مرکب ضخیم نسبت به سایر چاپ ها

ساک دستی ‍‍

ساک دستی متقال چه مزیت هایی دارد و در مقایسه با نایلون ها چ تفاوت هایی دارند؟

ساک دستی متقال امروزه به دلیل ساختار و قابلیت بازیافتی که دارند و سازگاریشان با محیط زیست بسیار پرطرفدار می باشند ، می توان با استفاده و توزیع ساک دستی پارچه ای به مرور زمان نایلون ها را به فراموشی سپرد ، همان طور که شما هم می دانید نایلون ها در چرخه طبیعت سال ها می مانند و آسیب های جبران ناپذیری را به طبیعت وارد می کنند ، در کشورهای اروپایی و کشورهای پیشرفته جهان این نایلون ها کاربرد بسیار کمی دارند.

لیست قیمت ساک دستی پارچه ای

 

ساک-دستی-پارچه-ای

 

لیست قیمتی که در بالا مشاهده می فرمایید ، مربوط می شود به قیمت ساک دستی پارچه ای ( ساک دستی سوزنی ) که امروزه به دلیل قیمت ارزان و به صرفه تر نسبت به پلاستیک وساک دستی کاغذی بسیار روی بورس بوده و کاربرد فراوانی دارد.

کیف پارچه ای ، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی پارچه ای ، ساک پارچه ای و… اینها همه اسم هایی است که برای این محصول دوست دار طبیعت می توان در نظر گرفت.

ساک دستی پارچه ای قیمتی در حدود یک سوم ساک دستی کاغذی دارند.

ساک دستی سوزنی هم چنین برای طبیعت نیز مفید بوده و میتواند قدم محکمی برای ریشه کن کردن فرهنگ غلط استفاده از پلاستیک ها بردارد.

ساک دستی پارچه ای ، سوزنی یا اسپان باند در دو گرماژ 60 و 90 گرم می باشد و تبلیغاتی مناسب و مقرون به صرفه نسبت به ساک دستی کاغذی می باشد.

سایز های متنوعی درساک های دستی پارچه ای موجود می باشد که رایج ترین آنها 25*35 و 35 *45 و 40*50 و 35*50 و 60 *45 و … می باشد.

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی سوزنی نیز مانند یک بیلبورد تبلیغاتی مقرون به صرفه عمل می کند.

ساک دستی پارچه ای یا ساک دستی سوزنی در دونوع قابل تولید می باشد.

نوع اول شیوه التراسونیک یا دوخت حرارتی می باشد که از نظر مقاومت و نگهدارنده بودن ساک دستی پارچه ای دوام کمتری نسبت به شیوه ی دوم دارد.

شیوه ی دوم شیوه ی دوخت می باشد که همان خیاطی است و از نظر دوام بسیار ساک دستی پارچه ای مقاوم تری می باشد ، البته این نوع ساک دستی پارچه ای از لحاظ هزینه گرانتر از ساک دستی پارچه ای تولید شده به شیوه التراسونیک می باشد.

تنوع ساک دستی پارچه ای در دو نوع می باشد :

ساک دستی پارچه ای با دسته بندی و ساک دستی پارچه ای با دسته موزی

ساک دستی پارچه ای



ساک دستی پارچه ای با دوام و عمر طولانی جزو هدایای تبلیغاتی به شمار می آید و در سایز و طرح های متنوع با رنگ های متنوع در اختیار مشتریان گرامی قرار میگیرد. این نوع از ساک دستی پارچه ای قابلیت چاپ دارد و سیستم چاپ این ساک های پارچه ای چاپ سیلک می باشد و تحویل مشتریان میگردد.

این نوع از ساک دستی پارچه ای در گرماژ 60 و 90 موجود میباشد و دارای دسته ی موزی یا لوپ میباشد دسته ی این ساک دستی پارچه ای در هنگام ساخت بر روی آن نصب میگردد و به همین سبب معضل نصب دسته توسط مشتریان حذف میگردد . ساک دستی پارچه ای با دسته لوپ محصولی بسیار شیک و شکیل است برای کسانی که دوست دارند راحتی و دوام بیشتر را همراه داشته باشند و دسته های لوپ ( بندی ) در این نوع ساک دستی پارچه ای علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده است  ، استحکام بسیار بالایی به این نوع ساک دستی پارچه ای بخشیده و تحمل وزن بالا را در عین زیبایی به ارمغان آورده است.

فرض کنید صاحب یک بیلبورد سیار در سطح شهر هستید، با حرکت بیلبورد شما در شهر عده ی زیادی با برند شما آشنا می شوند. ساک دستی این وظیفه ( بیلبورد متحرک )را برای شما انجام می دهد.

شما با ارائه ی ساک دستی پارچه ای به مشتریان نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط مشتری اهمیت می دهید، ارائه ی محصول شما در ساک خرید پارچه ای نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست. وجه تمایز ساک خرید پارچه ای با نایلون در این است که ساک خرید پارچه ای فرم و ظاهر خود را تا مدت قابل قبولی حفظ می کند، اما نایلون مچاله شده و از شکل می افتد. تفاوت ساک دستی پارچه ای و نایلون مثل تفاوت کت و شلوار اتو کشیده با تی شرت پس از شسته شدن است.

ساک دستی پارچه ای

جنس برزنتی گرانترین نوع ساک دستی است و تولید آن با فاکتورهای بسیاری همراه است.  ساک دستی های غیر بافته دارای قیمت مناسب و کارایی بالایی است . این ساک دستی ها بنا بر اندازه قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم را دارا می باشند. ساک دستی های پارچه ای غیر بافته از تنوع رنگ چشمگیری برخورداند.

ساک دستی های پارچه ای واتر نیز در کمترین تیراژ 1000 عددی ارائه می شود و در سایز ها و رنگ های دلخواه مشتری است.

ساک پارچه ای واتر و سوزنی آماده نیز موجود می باشد.

ساک دستی پارچه ای در چند موارد به قیمت آن افزوده می شود:

  1 ساک دستی پارچه ای با دسته رکابی

  2 ساک دستی پارچه ای با بغل کاست

  3 ساک دستی پارچه ای با ته کاست

  4 ساک دستی پارچه ای با بغل کاست و ته کاست

گزینه چهارم از ساک دستی های پارچه ای گران ترین ساک دستی از نوع ساک دستی پارچه ای می باشد به دلیل اینکه این نوع از ساک دستی با سیستم التراسونیک قابل تولید نیست و حتما باید دوخته شود.

 

رنگ ساک دستی پارچه ای موجود به شرح زیر می باشد که در عکس ساک دستی سوزنی مشاهده می فرمایید . البته پیش از سفارش ساک دستی سوزنی از موجودی رنگ استعلام بگیرید.

                                                                      ساک دستی پارچه ای

ساک دستی سوزنی از لحاظ مدل دسته در دو نوع دسته بندی و دسته موزی یافت می شود که در پایین عکس های مربوط به هردوی این مدل ها را مشاهده می فرمایید .

ساک دستی سوزنی با دسته بندی  :

این نوع ساک دستی سوزنی فرقش با ساک دستی های دیگر تنها در مدل دسته می باشد که در عکس زیر کاملا واضح می باشد.                                          

ساک دستی سوزنی با دسته موزی (پانچ)  :

این نوع ساک دستی سوزنی در حین تولید دسته از بدنه ساک دستی جدا می شود و در اصطلاح پانچ می شود که در عکس زیر کاملا مشخص می باشد.

                                                                   چاپ ساک دستی پارچه ای ثارالله

جنس پارچه ساک دستی سوزنی :

پارچه های چند لایه اسپان باند ( مورد استفاده در تولید ساک دستی سوزنی )

منسوجات نبافته متشکل از فیلامنت های ممتد که در طی یک فرآیند شامل : اکستروژن ، کشش ، تشکیل وب و باندینگ انجام و تولید می شوند . از جمله خصوصیات برجسته این محصول استحکام بالا و یکنواختی مناسب می باشد .

مشخصات پارچه اسپان باند ( مورد استفاده در تولید ساک دستی سوزنی ) :

چاپ ساک دستی پارچه ای ثارالله

گراماژ 60 یا 90 گرم

قابلیت تولید به دو صورت آب جذب و آب گریز

خصوصیات مکانیکی بسیار مطلوب

حداکثر عرض پارچه 420 سانتیمتر

قابلیت تولید به صورت چند لایه و در رنگ های متنوع با توجه به سفارش پارچه اسپان باند به عنوان لایه نگهدارنده با مقاومت سایشی بالا و همچنین قابلیت فیلتر کردن سیالات به صورت یک یا چند لایه با وزن های مختلف در صنایع فیلتراسیون مورد استفاده قرار میگیرد.

این محصول بصورت دوخته شده یا لمینت شده با انواع دیگر منسوجات نبافته از جمله لایه های سوزنی استفاده شده و نقش مهمی در نگهداری این لایه ها و جلوگیری از نفوذ الیاف و ذرات لایه های مختلف فیلتر به داخل سیستم دارد.

به علاوه پارچه های اسپان باند چند لایه جایگزین بسیار خوبی برای منسوجات نبافته دیگر مانند لایه های سوزنی یا منسوجات ترموباند خواهند بود.

در این مورد قدرت فیلتراسیون اسپان باند به مراتب بالاتر از دیگر منسوجات نبافته بوده و در عین حال از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

نمونه های ساک دستی پارچه ای جدید به سفارش مشتریان عزیز :

چاپ ساک دستی پارچه ای ثارالله

مشاهده فیلم تولید ساک دستی پارچه ای :

مراحل تولید ساک دستی سوزنی از تبدیل پارچه ی خام به ساک دستی سوزنی :

چاپ سیلک اسکرین :

چاپ سیلک اسکرین یکی از محبوب ترین تکنیک های چاپ می باشد و بیشترین استفاده آن در شرکت ها هنگام چاپ بر روی محصولات در اندازه ها و جنس های مختلف است. چاپ سیلک اسکرین برای بیش از صد سال در بخش تجاری و هنری مورد استفاده قرار گرفته است و عمدتا برای چاپ تصاویر و طرح های روی تی شرت، کیسه های کاغذی، کاغذ، چوب، سرامیک و دیگر مواد استفاده می شود. انواع مختلف چاپ سیـلک اسکریـن، بستـه به هدف و روند چاپ مورد استـفاده، وجود دارد. در میـان آنها، ما می توان در زمینه طراحی گرافیک، نقاشی برای بخش هنری و چاپ پارچه، از این نوع کارها اشاره کنیم.

 چاپ سیلک اسکرین چگونه کار می کند؟

برای چاپ سیلک اسکرین ، از مواد مختلف استفاده می شود. برای شروع، کادر چاپ ایجاد می شود، یا به جای آن، طراحی روی یک ورق چاپ می شود تا جوهر منتقل شود.

1- قاب بر روی تی شرت قرار گرفته و با کمک یک اسکرابر رنگها نمایش داده می شوند.(یک لایه برای هر رنگ تا حداکثر چهار رنگ)

2- هر بار که یک لایه با فریم جوهر اجرا می شود، آن را خشک می کند و سپس می تواند برای یک برنامه دیگر استفاده شود.به رغم پیشرفت های چشم گیر چاپ سیلک اسکرین ، امروزه بسیار مدرن تر شده است ، و در حال حاضر جوهر و نوع ماشین آلات، به گونه مجهز شده اند که نتیج کار از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.   و به همین دلیل، امروزه شرکت های بیشتری انتخاب می شوند که هنگام ساخت تی شرت و موارد دیگر با آرم خود تصمیم به چاپ سیلک اسکرین بگیرند.

مزایای چاپ ابریشم چاپ چیست؟

– کیفیت عالی روی جنس و سطوح مختلف

– نشست رنگ کامل- طول عمر بالای رنگ های چاپی

– نسخه های چاپی در مقابل بسیاری از روش های شستشو مقاوم هستند.

 جمع بندی :

چاپ سیلک اسکرین برای طرح های رنگی تا چهار رنگ توصیه می شود، مانند لوگو، عبارات و طرح های گرافیکی ساده، برای چاپ های کوتاه و چاپ های پیچیده تر مانند عکس ها یا طرح های با درجه بندی، چاپ دیجیتال توصیه می شود.

شیوه چاپ ساک دستی سوزنی ( ساک دستی پارچه ای ) :

چاپ ساک دستی پارچه ای ثارالله

برای چاپ ساک دستی سوزنی چندین شیوه وجود دارد ، اما رایج ترین و به صرفه ترین شیوه چاپ ساک دستی سوزنی شیوه ی چاپ سیلک اسکرین می باشد ، در این شیوه که خود در دو نوع دستی و ماشینی یا اتوماتیک می باشد از توری ساخته شده از ابریشم استفاده میشود به طوری که مرکب به وسیله ی راکل یا اسکوییجی بر روی توری کشیده شده و از منافذ باز توری عبور می کند و بر روی کار می نشیند ، در هر دو شیوه چاپ سیلک اسکرین ساک دستی سوزنی اصول کار یک جور می باشد فقط سرعت تفاوت دارد.

چاپ ساک دستی سوزنی نیز در رنگ های مختلفی انجام می شود که می توان از جمله این رنگ ها به رنگ قرمز ، آبی ، سورمه ای ، سبز و … اشاره نمود ، هم چنین امکان چاپ رنگ های متالیک مثل نقره ای ، طلایی و … در چاپ سیلک اسکرین ساک دستی سوزنی می باشد.

چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی پارچه ای

چاپ اسکرین به معنی چاپ توری و در ایران به چاپ سیلک اسکرین معروف می باشد ، کلمه سیلک به معنای ابریشم می باشد .

چاپ سیلک اسکرین به این صورت انجام می گیرد که ابتدا از طرح مورد نظر شما یک پرینت سیاه و سفید روی کاغذ کالک گرفته شده و سپس توری با نوردهی حساس می شود و قسمت هایی که در داخل پرینت سیاه و سفید چاپ شده اند حساس شده و منافذ توری در آن قسمت ها باز می شوند سپس با راکل یا اسکوییجی که در دست اپراتور چاپ می باشد برروی توری کشیده شده و مرکب از قسمت های باز توری عبور کرده و در آن قسمت ها عمل چاپ صورت می گیرد ، چاپ ساک دستی پارچه ای می تواند به صورت چاپ یکرو و یا به صورت چاپ دورو انجام پذیرد ، رنگ مرکب چاپ نیز بر اساس رنگ سازمانی شما تعریف می شود ، چاپ سیلک اسکرین مزیت ها و معایبی دارد ، از معایب چاپ سیلک اسکرین می توان به بوی نامطبوع آن و استفاده از مواد شیمیایی در مرکب ها و عدم چاپ روی هم و رنگ های ترکیبی و … و از مزیت های آن نیز چاپ با دوام بالا ، امکان چاپ رنگ های نقره ای وطلایی ، شفافیت رنگ و … نام برد.

 

ویژگی های چاپ سیلک اسکرین در ساک دستی پارچه ای

چاپ سیلک اسکرین قابلیت چاپ بر روی انواع سطوح را داراست ، امکان  انتقال میزان ضخامت زیادی از مرکب نسبت به شیوه های دیگر چاپ ، عدم محدودیت سایز در سطح چاپی ، تنوع در استفاده از مرکب و مخصوصا مرکب های حساس به نور ماورابنفش.

 

چاپ ساک دستی پارچه ای ثارالله

 

اصلی ترین ویژگی چاپ سیلک اسکرین

ویژگی اصلی چاپ سیلک اسکرین استفاده از توری ابریشمی می باشد ، به این معنی که ابتدا طرح مورد نظر همان طور که قبلا هم توضیح دادیم روی کاغذ کالک پرینت شده و سپس با استفاده از روش هایی که در ادامه به آن می پردازیم برروی توری انتقال می یابد و سپس از آن توری جهت انتقال مرکب بر روی کار استفاده می شود.

چون سیستم چاپ سیستم چاپ مستقیم می باشد طرح مورد نظر روی کاغذ کالک به صورت خوانا چاپ می شود و برروی توری به صورت ناخوانا می باشد و در نهایت بر روی سطح چاپی خوانا می شود.

چاپ ساک دستی پارچه ای با چاپ سیلک اسکرین

انتقال اطلاعات یا تصاویر خطی در چاپ سیلک اسکرین با انواع تخت روی تخت وشیوه های دیگر قابل انجام است ، اما در انتها مهم ترین مسئله در انتقال اطلاعات از منافذ توری بر روی سطح چاپی براساس طرح مورد نظر است ، در روش تخت روی تخت، شابلون توری روی میز متصل شده که سطح توری با سطح میزتماس داشته باشد وقسمت خالی کلاف رو به بالامی باشد ، کلاف در انتها بوسیله لولاهایی به میز متصل می گردد ، بطوری که از یک جهت متصل واز جهت دیگر قابل حرکت است ، سپس مرکب در قسمت پشتی کلاف روی توری ریخته می شود وانتقال آن ( حرکت دادن مرکب روی پشت توری) بوسیله تیغه ای معمولا پلاستیکی یا چوبی به نام راکل یا اسکوییجی و به صورت دستی انجام می پذیرد ، به این صورت که با حرکت راکل و حرکت دادن مرکب روی سطح توری ، مرکب از منافذی که بر اساس طرح باز هستند و حساس شده اند روی سطح چاپی منتقل می شود وعمل چاپ انجام می شود ، لازم به ذکراست این روش چاپ هم به صورت دستی قابل انجام است وهم دستگاه اتوماتیک آن نیز به بازار آمده است .

 

 دستگاه چاپ سیلک اسکرین سیلندری :

در این نوع از دستگاه ها شابلون به صورت تخت می باشد ، شابلون و راکل در بالای سیلندر بوده در این وضعیت شابلون با حرکت در طول راکل روی توری به حرکت در می آید و مرکب را جا به جا می کند.

 

دستگاههای روتاسیون :

این نوع سیستم جهت چاپ بر روی مواد بهم پیوسته مانند رول کاغذ یا رول پارچه استفاده میشود. کاغذ یا هرمتریال چاپی از لابلای دو سیلندر میگذرد که یکی سیلندر حامل توری دولایه شابلون است ودیگری عمل فشار را انجام می دهد.در این نوع دستگاهها توری ابتدا طرح روی توری ایجاد شده ودر دولایه روی سیلندر بسته می شود بطوری که دو سر توری به هم می رسد. راکل یا همان اسکوییجی در دروی سیلندرطوری قرار دارد که پایین ترین خط محیطی توری که دور سیلندر پیچیده شده است را تحت اثر خود درمی آورد و مخزن مرکب که بصورت استوانه است نیز در مرکز سیلندر جای میگیرد.

مشاهده فیلم چاپ ساک دستی پارچه ای :

</div


زمان تحویل ساک دستی پارچه ای

زمان تحویل سفارش ساک دستی پارچه ای شما بستگی به سایز و تعداد و مدل ساک دستی پارچه ای سفارشی شما دارد ، اگر از سایز های موجود در انبار این مجموعه انتخاب نمایید مانند ساک دستی پارچه ای 35*45 و … زمان تحویل در سریع ترین زمان انجام میگیرد و شما سفارش خود را 48 ساعت پس از سفارش تحویل می گیرید ، ولی اگر از سایز های کم مصرف و بقل کاست انتخاب کنید به دلیل نداشتن موجودی باید طبق سفارش شما و سایز دلخواه شما در خط تولید قرار گرفته و تولید شود ، که در این شرایط حدود یک هفته تا 10 روز کاری زمان می برد ، لطفا جهت سفارش کاهای خود با کارشناسان چاپ ثارالله تماس بگیرید و از موجودی رنگ و سایز ساک دستی پارچه ای مطمئن شوید.

حداقل تیراژ چاپ ساک دستی پارچه ای ( ساک دستی سوزنی )

گاهی اوقات در برخی از کسب و کارها احتیاج به تعداد زیادی ساک دستی نداریم و یا برای همایش و نمایشگاه احتیاج به تعداد کمی ساک دستی داریم که در این صورت به 1000 عدد ساک دستی پارچه ای نیاز نمی باشد و نهایتا 200 یا 300 ساک دستی پارچه ای کارمان را راه می اندازد ، این کار را هیچ کدام از تولید کنندگان انجام نمی دهند زیرا به صرفه نمی باشد و برای چاپ 200 عدد شما باید هزینه چاپ 1000 عدد ساک را بپردازید ، ولی چاپ ثارالله با بررسی بازار امکان تولید ساک دستی پارچه ای با تیراژ 500 عدد را فراهم آورده است و شما می توانید 500 عدد ساک دستی سفارش دهید البته در این صورت هم هزینه چاپ 1000 عدد را پرداخت می نمایید.

کف پاکت یا کف کاست در ساک دستی پار چه ای به چه معناست

گاهی اوقات هدف از تولید ساک دستی پارچه ای فقط جهت حمل کاتالوگ و یا چیز سبز و کوچک می باشد که در این صورت احتیاجی به کف \اکت نمی باشد ولی در برخی موارد ساک دستی پارچه ای بدون کاست کف پاسخگوی کار ما نمی باشد که اختلاف قیمت اندکی بین این دو مدل ساک دستی پارچه ای می باشد. تصویر زیر گویای توضیحات ما می باشد.

 

ساک-دستی-پارچه-ای-ته-پاکت

 

چه رنگ چاپی را بهتر است روی چه ساک دستی بزنیم ؟

گاهی اوقات مشتریان به دلیل تصور ذهنی که از دو رنگ مکمل دارند توقع دارند که در چاپ ساک دستی پارچه ای نیز این دو رنگ مکمل خود را به خوبی نمایش دهند در صورتی که این نکته را مد نظر قرار نمی دهند که رنگ پارچه نیز روی رنگی که قرار است روی ساک دستی چاپ شود تاثیر می گذارد این مشگل در ساک های روشن کمتر پیش میاید به خصوص رنگ سفید که تقریبا همه ی رنگ ها روی آن قابلیت چاپ دارند در عکس زیر نمونه هایی از چاپ های موفق روی ساک دستی پارچه ای را مشاهده میفرمایید.

 

رنگ-چاپ-ساک-دستی-پارچه-ای

رنگ هایی که در طرح بالا مشاهده میفرمایید بدین ترتیب می باشند از راست به چپ : ساک دستی پارچه ای سفید با چاپ سورمه ای ، ساک دستی آبی کاربنی با چاپ طلایی ، ساک دستی آبی آسمانی با چاپ مشکی

 

ساک دستی پارچه ای

 

ساک دستی های پارچه ای تصویر بالا از راست به چپ : ساک دستی پارچه ای زرد با چاپ سورمه ای ، ساک دستی پارچه ای مشکی با چاپ نقره ای

 

ساک دستی های پارچه ای تصویر بالا از راست به چپ : ساک دستی پارچه ای سفید با چاپ قرمز ، ساک دستی پارچه ای سفید با چاپ سبز

چاپ ساک دستی پارچه ای چند رنگ

چاپ ساک دستی پارچه ای در چند رنگ روی ساک دستی پارچه ای انجام می شود ، البته این چاپ  ها نمیتواند روی هم بنشیند یعنی مثلا ساک دستی پارچه ای که با دورنگ مشکی و قرمز چاپ شده است ، نمیتوان این دو رنگ را روی هم چاپ کرد و حتما بایستی این رنگ ها به صورت تفکیکی چاپ بشوند ، چاپ دورنگ یا حتی چهاررنگ روی ساک دستی پارچه ای قابل انجام می باشد به شرط آن که مورد بالا رعایت شود.

در زیر نمونه هایی از چاپ چند رنگ روی ساک دستی پارچه ای را مشاهده میفرمایید.

چاپ ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای بقل پاکت :

ساک دستی که در تصویر زیر در سمت چپ مشاهده می کنید ساک دستی پارچه ای بقل پاکت می باشد که با دسته بندی و با جنس ضد آب موجود می باشد.

 

ساک-دستی-پارچه-ای

 

چگونه ساک دستی پارچه ای ارزان قیمت خریداری کنیم ؟

ساک دستی پارچه ای به سمتی میرود که کم کم که نمی شود گفت ، به سرعت جای کیسه های نایلونی را می گیرد ، امروزه ساک دستی پارچه ای به دلیل قیمت نسبتا خوب ، ماندگاری بالا ، چاپ با کیفیت و دیگر مزایا دارد جایگزین نایلون می شود ، مزیت دیگری که ساک دستی پارچه ای دارد تیراژ کم سفارش مثلا (500 عدد ساک دستی سوزنی)  می باشد که ای قضیه می تواند یک مزیت رقابتی ساک دستی پارچه ای نسبت به کیسه های تبلیغاتی باشد ، ساک دستی پارچه ای ارزان ، ساک دستی پارچه ای 35 *45 ، ساک دستی پارچه ای 25*35 ، ساک دستی پارچه ای 40*50 و سایزهای دیگر همه و همه در چاپ ثارالله قابل انجام می باشد.

اما چطور قیمت ساک دستی پارچه ای را کاهش دهیم و برای شرکت یا موسسه یا کسب و کار و همایش خود هزینه ی کمتری صرف ساک دستی پارچه ای کنیم ، جواب این سوال بسیار واضح می باشد یکی از راههای کاهش هزینه ، کاهش تیراژ می باشد ، یعنی شما به جای 1000 عدد ساک دستی پارچه ای ، 500 عدد ساک دستی پارچه ای سفارش دهید در این شرایط شما قیمتی تقریبا 1/2 قیمت 1000 عدد را پرداخت می کنید .

ساک دستی پارچه ای بسته به تعداد و سایز سفارش قیمت های متفاوتی دارد که این لیست را می توانید در بالای همین صفحه مشاهده بفرمایید ، لیست قیمت ساک دستی پارچه ای  یا لیست قیمت ساک دستی سوزنی.

ساک دستی پارچه ای
ساک دستی پارچه ای مزیت های فراوانی نسبت به سایر ساک دستی ها دارد که به مرور آن می پردازیم :
مزیت اول ساک دستی پارچه ای داشتن قیمتی ارزان تر از ساک دستی کاغذی می باشد که قیمتی تقریبا یک چهارم ساک دستی کاغذی است ، البته ساک دستی پارچه ای از پلاستیک گران تر است ولی ماندگاری آن باعث استقبال از این محصول شده است .
مزیت بعدی ساک دستی پارچه ای قابل بازیافت بودن این محصول می باشد ، ساک دستی پارچه ای قابل بازیافت به طبیعت بوده و جنس پارچه ی این محصول از پارچه های بی بافت یا اسپان باند می باشد.
ماندگاری بالای ساک دستی پارچه ای از دیگر مزیت های این ساک دستی ها می باشد که البته این ماندگاری با بالا رفتن گراماژ ساک دستی پارچه ای بیشتر هم می شود.
ساک دستی کاغذی در مواجهه با رطوبت خراب میشود ولی ساک دستی پارچه ای از این حیث برتری دارد و در مقابل رطوبت مقاوم است .
تولید ساک دستی پارچه ای در کشور به صورت کامل انجام می شود و نیازمند خارج از کشور نمی باشد تولید این محصول ، ساک دستی پارچه ای از محصولات پتروشیمی بوده و قابل بازیافت می باشد.

ساک دستی آماده دوختی

خیلی وقت ها برای سفارش ساک دستی نمی توان تعداد بالا سفارش داد و اصلا مصرف به آن مقدار نیست ، مجبوریم که از ساک دستی آماده استفاده کنیم ، حالا این ساک دستی آماده می تواند ساک دستی آماده کاغذی یا ساک دستی آماده پارچه ای باشد ، چاپ ثارالله آرشیوی از بهترین و متنوع ترین ساک های دستی آماده را ارایه می دهد ، ساک دستی آماده کاغذی نیز در چاپ ثارالله موجود می باشد که از طریق لینک زیر می توانید نمونه کارهای ساک دستی آماده را ملاحظه بفرمایید.

 

ساک-دستی-آماده

ساک دستی پارچه ای دوختی

ساک دستی پارچه ای معمولا به دو صورت تولید می شود ، مدل اول ساک دستی پارچه به صورت حرارتی یا اولترا سونیک می باشد که در این مدل پارچه با حرارت به صورت ساک دستی سوزنی در میاید ، البته در این مدل ساک دستی تحمل وزن بسیار پایین تر از ساک دستی پارچه ای دوختی دارد ، ساک دستی پارچه ای دوختی کاملا با چرخ خیاطی می شود و حتی تحمل تا 20 کیلوگرم وزن را دارد ، ساک دستی پارچه ای دو ختی کم تر در این سایت توضیح داده شده است که در ادامه قصد داریم به این مقوله بپردازیم :

ساک دستی پارچه ای به صورت دوختی :

معمولا به صورت 90 گرم می باشد ، زیرا تحمل وزن آن را بیشتر می کند ، البته معمولا عطف یا کناره ی ساک دستی پارچه ای دوختی را 60 گرم استفاده میکنند ، کناره و جلوی ساک دستی پارچه ای دوختی توسط نوار به یکدیگر دوخت می شوند تا زیباتر به نظر برسد :

دوخت-ساک-پارچه-ای

ساک-دستی-پارچه-ای-دوختی

بند دوخته شده به ساک دستی پارچه ای دوختی :

این بند ها نیز از جنس خود پارچه بوده و دو دوخت میخورد و بسیار مقاوم می باشد ، اندازه این بندها می تواند به دلخواه مشتری کم یا زیاد شود :

کف ساک دستی پارچه ای دوختی :

ساک-دستی-پارچه-ای

چاپ سیلک

چاپ سیلک در واقع چاپی میباشد که روی اجسامی که قابل چاپ با چاپ افست نیستند فعالیت میکند ، به طورمثال ساک دستی پارچه ای ، ساک دستی پارچه ای یکی از جنس هایی است که چاپ سیلک بهترین روش چاپی برای آن می باشد.

در این قسمت میخواهیم تعدادی از رنگ های چاپ را روی رنگ های مختلف ساک دستی پارچه ای ببینیم :